M'ESTIC FENT GRAN!!

Quan sigui gran vull ser un escriptor de fragments, que és l'estat natural d'un escriptor: escriure fragments en el moment que et vénen al cap quan vas pel món
Xulio Ricardo Trigo (Betanzos, la Corunya 1959)

dimarts, 15 d’octubre del 2013

ANOREXIA

Tothom està en contra meu, tothom vol que engreixi i em torni encara més gorda i fofa com una foca!! Però no veuen quines cuixes, que fins i tot em penjan... o aquest ventre abultat i deforme que em fa horrible i lletja!! Com pot ser que encara volguin que mengi més i més, controlant-me fins i tot quan vaig al water que no vomiti!! M'estan torturant, sobretot la mare, amb aquells ulls suplicants i plorosos, portant-me els plats que més m'agradaven, que ara odio a mort!! Que no els he dit que no vull res de res!!
Merda de vida, sóc una desgraciada, una merda total!!! Valdria més morir-me d'una vegada!!!
I mira, ara ve en Josep, diu que vol llegir-me no sé que d'un relat curt sobre ANOREXIA, què no el vaig enviar a la merda, seguir que vol estar amb mi per pena, tan horrible com sóc....


Relat enviat al  CONCURSO DE RELATOS BREVISIMOS MANDARIN 2013 sobre gastronomia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada