M'ESTIC FENT GRAN!!

Quan sigui gran vull ser un escriptor de fragments, que és l'estat natural d'un escriptor: escriure fragments en el moment que et vénen al cap quan vas pel món
Xulio Ricardo Trigo (Betanzos, la Corunya 1959)

dilluns, 3 de juny del 2013

EL BON VIURE ÉS EL BON MENJAR

Uhmmm... ja tinc bullides les faves tendres regalades pel company de feina, agafades del seu hort més que ecològic, artesanal; els ous de gallina felices, amollades, que el cunyat té a la caseta, sense cap numeració a la closca i agafats amb les meves mans; el formatge tendre comprat directament a una masia propera; el bon vi del veí amb unes tanques sembrades de vinyes i una petita bodega particular.... tot
sense pagar cap impost, cap IVA, sense cap intermediari... quina truita de faves tendres amb un bon tall de formatge tendre i un bon vi m’està esperant per sopar... Sense cap distància entre el meu estomac i l'autenticitat

Relat enviat al CONCURSO RELATOS BREVISIMOS MANDARIN 2013 sobre gastronomia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada