M'ESTIC FENT GRAN!!

Quan sigui gran vull ser un escriptor de fragments, que és l'estat natural d'un escriptor: escriure fragments en el moment que et vénen al cap quan vas pel món
Xulio Ricardo Trigo (Betanzos, la Corunya 1959)

divendres, 7 de juny del 2013

ENFONSAT

PARAULA DERELICTE 

Aquella trucada va ser definitiva. Que em quedava esperar de la meva vida?? Estava tocada en plena línia de flotació per un torpede  inesperat llançat amb unes poques paraules en un sms: “Jordi, no vull que vinguis més. No puc ja amb la soledat i l’enyorament. Ell, simplement
, està molt més a prop” Tenia la safata d’entrada les confirmacions de reserves d’avió cada quinze dies. I ara que faig amb tot això?? I, sobretot, que faig amb la meva vida?? La veig, en uns segons, com un derelicte als fons de l’oceà en una societat illenca indiferent al meu dolor, al meu immens dolor. 

Relat enviat al concurs de relats de cinc línies del "Café de la Republica" de Catalunya Radio, amb una paraula determinada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada