M'ESTIC FENT GRAN!!

Quan sigui gran vull ser un escriptor de fragments, que és l'estat natural d'un escriptor: escriure fragments en el moment que et vénen al cap quan vas pel món
Xulio Ricardo Trigo (Betanzos, la Corunya 1959)

divendres, 7 de juny del 2013

MADUIXES AMB NATA

És el que més m’agrada. Un bon bol de maduixes ben madures i vermelles, ardents, emblanquinades amb molta nata muntada un poc ensucrada. I més encara des que na Roser ha entrat a la meva vida. En el llit, és tan juganera i viciosa com jo. Agafa el pot de nata muntada
, em lliga les mans i em tapa els ulls amb un fulard de seda, s’amaga una maduixa en algun forat o racó del seu cos, s’empastifa de nata tot el cos, i tinc 3 minuts per trobar-la... Si fracasso, ella és converteix en la “Ama” de la nit, i jo en el seu esclau sexual, per tot el que ella vulgui... si trobo la maduixa, llavors és ella la meva esclava!!! I la nit, pot ser molt i molt llarga i la imaginació, no té límits!!

Relat enviat al  CONCURSO DE RELATOS BREVISIMOS MANDARIN 2013 sobre gastronomia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada