M'ESTIC FENT GRAN!!

Quan sigui gran vull ser un escriptor de fragments, que és l'estat natural d'un escriptor: escriure fragments en el moment que et vénen al cap quan vas pel món
Xulio Ricardo Trigo (Betanzos, la Corunya 1959)

dissabte, 8 de juny del 2013

HONEST

PARAULA VERD

Sóc un contista persistent, i segons coneguts i estimats – gent amb criteri poc objectiu, cal admetre-ho -, bastant ocurrent. Ara toca fer un conte amb la paraula VERD, que no Wert, el ministre, i si he de ser honest, no trobo
cap argument que em motivi prou. Verd sempre ho associo a verdures, sobretot. No, no em motiva parlar de les verdures, que no són objecte de la meva devoció. Ho sento, Barril i associats, aquesta paraula no em motiva prou. No hi ha conte, per tant!! A esperar la propera setmana.....

Relat enviat al concurs de relats de cinc línies del "Café de la Republica" de Catalunya Radio, amb una paraula determinada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada