M'ESTIC FENT GRAN!!

Quan sigui gran vull ser un escriptor de fragments, que és l'estat natural d'un escriptor: escriure fragments en el moment que et vénen al cap quan vas pel món
Xulio Ricardo Trigo (Betanzos, la Corunya 1959)

dimecres, 5 de juny del 2013

PER FI

Per fi!! Primer premi després de deu anys enviant relats curts a tot tipus de concursos…. I vaja premi!! dos nits en el Mandarin Oriental per a dos persones…. ara, em queda el problema més greu, per a què collons vull un cap de setmana romàntic, en una habitació Deluxe Boulevard, fins i tot, amb un sopar en el “Jardin Mimosa”?…. fa anys que vaig decidir no tornar a tenir parella, vistos
els meus fracassos amorosos.... puc fer una bogeria, proposar-li un cap de setmana romàntic a qualsevol dona que vegi pel carrer i m’agradi, fins que alguna accepti... una desconeguda que s’atreveixi a viure una aventura amb un desconegut... arriba el moment de la sort o la dissort.... Tal vegada trobi a alguna dona  tan boja com jo i ens entenguem o igual obro la capsa dels trons i és una mala pècora... no sé quina em motiva més!!

Relat enviat al "CONCURSO RELATOS BREVÍSIMOS MANDARIN 2012 sobre novel·la negra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada